کلاغ اجتماعی: شروع

Sunday, October 10, 2004

شروع

سلام
برای شروع فکر می کنم که لازم باشد چند نکته را مطرح کنم که خوانندگان وبلاگ کلاغ بیشتر با تفکر کلاغ آشنا باشند .
مبنای اصلی ایجاد وبلاگ کلاغ اجتماعی که به تازگی ایجاد شد بر این است که مسائل اجتماعی و مربوط به انسان امروز مطرح شود و راجع به آن بحث شود . که البته پرواضح است که همه ی افراد به این بحث ها کششی نخواهند داشت و افرادی که شاید فکر نزدیکی را دنبال می کنند بهتر خواهند دانست که منظور چیست و چه چیز دنبال خواهد شد . در کلاغ ( اجتماعی ) قصد این نسیت که مسائل با فلسفه بافی درگیر شود و از چهت اصلی خارج گردد . بلکه دقیقا بر عکس فصد بر این است تا با فکر آزاد مسائل را جلو ببریم و دچار هیچ گونه حد و فانونی نشویم . به طور کلی باید از این آزادی استفاده کرد ، حرف زد و شنيد و فکر کرد !
یفين دارم که اکثريتی که به دنبال روزمرگی و مسائل مربوط به آن و کليشه گرايي می گردند هيچ گاه همراه نخواهند شد . به هر حال وبلاگ های کلاغ به کار خود ادامه خواهند داد هر چند با همراهانی اندک !
وبلاگ کلاغ يک open blog محسوب می شود که منظور از این کلمه این است که هر شخصی اجازه ی اين را خواهد يافت که به عنوان همراه کلاغ مطالب مورد نظر خود را در اين وبلاگ منتشر کتد که به زودی طريقه ی انتشار مطالب را توضيح خواهم داد .
در ضمن به زودی نام اين وبلاگ از کلاغ اجتماعی به کلاغ ... ( که راجع به ادامه ی اين نام با کمک شما همراهان عزيز تصميم نهايی گرفته خواهد شد ) تغيير خواهد کرد .
با تشکر از همراهی شما ...
ک . آسمان

0 Comments:

Post a Comment

<< Home